Известие

Collapse
No announcement yet.

свещи за подгряване на антифриз при жтд моторите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
    На първата снимка съм маркирал от къде трябва да тръгва захранването за системата, а на втората с едно, в червено съм маркирал посоката на кабела, който отива да захрани блока със свещите и с две, в жълто съм маркирал посоката на кабела, при "калорифера".
    Мерси ще снимам и аз и ще покажа да се уверя,при тези снимки кое е налично?
    И как точно трябва да е копчето на парното за да работи тоя калорифер или няма значение силата и посоката на духане,клапи и тнт?
    Подозирам че съм с калорифер
    Last edited by Zafo_84; d.m.y г., 17:21.
    Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
    Всички екстри Мултиволан и Калорифер

    Comment


    • Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
      Мерси ще снимам и аз и ще покажа да се уверя,при тези снимки кое е налично?
      И как точно трябва да е копчето на парното за да работи тоя калорифер или няма значение силата и посоката на духане,клапи и тнт?
      Подозирам че съм с калорифер
      Няма значение от положението на клапите, стига да си пуснал "парното" и външната температура да е под 5 градуса мисля. Модулът на климатика го пуска автоматично.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • Колеги хайде сега ако може някой да каже и двете ли ги има че май така излиза:




        Мерси предварително
        Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
        Всички екстри Мултиволан и Калорифер

        Comment


        • Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
          Колеги хайде сега ако може някой да каже и двете ли ги има че май така излиза:

          http://media.snimka.bg/s1/1703/029649616.jpg?r=0
          http://media.snimka.bg/s1/1703/029649617.jpg?r=0

          Мерси предварително
          Само едното имаш, но кабела е изместен зад акумулатора. Другият кабел ти е захранването на ABS-а.
          Last edited by tonov; d.m.y г., 23:02.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • И кое имам налице,Подгряване на антифриза или калорифер!


            Това ли е подгряването друго там тяло с 3 свещи никаде не се вижда аз знам че така трябвали да бъде и затова питам,дали е тази свещ или е някакъв датчик!

            и къде трябва да се намира въпросното нещо!
            Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
            Всички екстри Мултиволан и Калорифер

            Comment


            • Калориферче. Ако бяха свещите, оня кабел щеше да те заведе до релетата над тях.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • а какво ли е това от втората снимка,а и кабела които излиза отляво отпред влиза в гредата от дясната страна ка акумулатора,и има ли предпазител за него,как да разбера дали е изряден и кога работи?
                Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                Comment


                • От страната на двигателя (+)силов кабел без предпазител и пред него захранване на подгрева, от предпазител 70А. Кабелът към калника е захранването на ABS-а.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • само да питам и аз кое от двата вида подгряване е по добро по писаното по цялата тема разбирам че аз имам калорифер и колата несам я видял да достига температура на охладителната течност по голяма от 70 градуса така мисля малко над чертичката която е между 50 и 90 даже лятото в задрастване несам достигал 90 градуса но пак за сметка на това си загрява добре купето. Иначе колата е 2,4 150 коня 2003 вътрешен феис та дали това е нормална работа на двигателя

                    Comment


                    • Колега а да не е заминал термостата,а доколкото до екстрите за мен лично калорифера е по добре че веднага почва да разтопява леда постълката защото е вътре в купето
                      Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                      Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                      Comment


                      • ми несъм сигурен дали е заминал но си мисля че и да е колата лятото трябва и без него да достигне 90 градуса или поне в задрастване а тя не е достигала тази температура пък и зимата си загрява купето добре а само на калорифера да оспява да го згрее едвали

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          търсиш от термостата по пътя към радиаторчето на парното!
                          Пуска се сама под 15 градуса външна температура и под 65 градуса на антифриза, пускат се 3-те свещи ако всичко е наред, ако напрежението падне под 13,2 волта Еку-то изключва 1, 2, 3 колкото е необходимо за да се възстанови зареждането...
                          Усеща се много добре защото това са 600 вата подгрев на малкия кръг на антифриза който предполагам е не повече от 2-3 литра...
                          Най - лесния начин да се разбере дали работят е след запалването и активирането им се усеща за момент малко по тежка работа на мотора (същото когато пуснеш климатика)... иначе другия директен начин е да се мери една по една...
                          Дано съм бил полезен.

                          Поздрави, Живко
                          Моята кола е 1.9 JTD 1999г. и при мен го няма въпросното тяло със свещите и имам само един 70А предпазител и на него е закачен един по-малък 25А!
                          Но винаги съм се чудил защо като я запаля студена, звука на двигателя е различен (като че работи нещо допълнително) и след известно време спира изведнъж! Според теб с на какво се дължи този звук?
                          Да вметна още че колата ми загрява бавно според мен и в много редки случаи достига 90 градуса при много топло време на вън или при здраво ръчкане! Нормалната температура е около 70-75гр. но пък парното си фука доста силно и на max не се седи в колата!
                          Карал съм Фиат Уно 1.3 дизел и той също рядко достигаше 90гр., смених му термостата, но ефекта беше никакъв, и тогава някой ми беше казал че италианките са си така, тъй като били сметнати да работят при по-високи температури каквито са в Италия! Има ли нещо вярно в това или са пълни глупости?

                          Поздрави Иво
                          Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                            Моята кола е 1.9 JTD 1999г. и при мен го няма въпросното тяло със свещите и имам само един 70А предпазител и на него е закачен един по-малък 25А!
                            Но винаги съм се чудил защо като я запаля студена, звука на двигателя е различен (като че работи нещо допълнително) и след известно време спира изведнъж! Според теб с на какво се дължи този звук?
                            Да вметна още че колата ми загрява бавно според мен и в много редки случаи достига 90 градуса при много топло време на вън или при здраво ръчкане! Нормалната температура е около 70-75гр. но пък парното си фука доста силно и на max не се седи в колата!
                            Карал съм Фиат Уно 1.3 дизел и той също рядко достигаше 90гр., смених му термостата, но ефекта беше никакъв, и тогава някой ми беше казал че италианките са си така, тъй като били сметнати да работят при по-високи температури каквито са в Италия! Има ли нещо вярно в това или са пълни глупости?

                            Поздрави Иво
                            Нормалната температура не е 70-75*С, защото ако е такава имаш проблем с термостата. Проверявал ли си на диагностика? Ако само гледаш уреда на таблото и стрелката се намира в сектора преди 90* и чертата вляво, вероятно е над 80*. Обикновено застава на милиметър два от чертата за 90*. Има много писано...
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                              Нормалната температура е около 70-75гр. но пък парното си фука доста силно ...
                              Не е така, пипни маркуча за да видиш дали загрява преди колата да стигне 80 градуса и сменяй термостат. Възможно е и уреда да не ти е в ред. И при мен загряваше бавно, но само зимата, лятото всичко беше наред, в крайна сметка смених термостат и сега за 5-10 минути най-много е отлепила стрелката, и за още няколко вече е на 70+. Моя маршрут е 8км от нас до работа и преди да сменя термостата в студено време едва стигаше 70 градуса, сега винаги качва 90, просто като е студено или има много висене по светофарите става по-бавно.

                              Другото което съм забелязал е, че климатика също играе голяма роля. Като пусна силно топлото ако не се движа с 1700+ оборота температурата започва да пада, и съответно с климатик на макс колата загрява осезаемо по-бавно. За това аз го пускам като стигне 70+.
                              sigpic

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                                Нормалната температура не е 70-75*С, защото ако е такава имаш проблем с термостата. Проверявал ли си на диагностика? Ако само гледаш уреда на таблото и стрелката се намира в сектора преди 90* и чертата вляво, вероятно е над 80*. Обикновено застава на милиметър два от чертата за 90*. Има много писано...
                                Стрелката ми седи нормално точно на 70* но в определени моменти когато натоваря колата стига 90* и тогава се включват перките, така че това изключва проблема да е в уреда и най-вероятно е термостат! Трябва да го оправя, защото предполагам че това влияе и на разхода! Въпреки че и него не мога да го хвана точно! Винаги зареждам на една и съща бензиностанция и пълня резервоара до гърлото и гледам да зареждам на около 200км. Веднъж ми дава 8 друг път 6 градско, а аз обикновено все бързам за някъде и не жаля колата!

                                Първоначално публикувано от hayho Покажи съобщение

                                Другото което съм забелязал е, че климатика също играе голяма роля. Като пусна силно топлото ако не се движа с 1700+ оборота температурата започва да пада, и съответно с климатик на макс колата загрява осезаемо по-бавно. За това аз го пускам като стигне 70+.
                                Нормално е температурата да пада, защото парното охлажда допълнително охладителната течност!
                                Като се пусне климатика се включват и перките дори и да не е стигнала 80-90* и затова загрява по-бавно! Но пък от друга страна перките охлаждат радиатора, а циркулацията на течност през него става когато отвори термостата и отвори големия кръг, така че не знам - може и да не е редно!
                                Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

                                Comment

                                Working...
                                X